środa, 3 sierpnia 2016

O.S.T.R. - ja tu tylko sprzątam SE

Rok wydania: 2008
Wytwórnia: Asfalt Records.
Wydanie: I, Special Edition - 2 cd (jewel box)
Tracklista:

CD 1
  1. Introgliceryna (prod. O.S.T.R.)
  2. Zamach na Ostrego (prod. O.S.T.R.)
  3. Rap droższy od pieniędzy (prod. O.S.T.R.)
  4. Co by się nie działo (prod. O.S.T.R.)
  5. Śśśśśśśś (prod. O.S.T.R.)
  6. Dla tych kilku rzeczy (prod. O.S.T.R.)
  7. Jak nie ty, to kto? (feat. Brother J) (prod. O.S.T.R.)
  8. Wojna o tlen (prod. O.S.T.R.)
  9. Ty sobie możesz (prod. O.S.T.R.)
  10. Keep It Classy (feat. Sadat X) (prod. O.S.T.R.)
  11. 1980 (prod. O.S.T.R.)
  12. To ja mam flow (wersja 2008) (prod. O.S.T.R.)
  13. Krótki kawałek o wolności słowa (prod. O.S.T.R.)
  14. Jestem tylko dzieckiem (feat. Dan Fresh, El Da Sensei) (prod. O.S.T.R.)
  15. Pij mleko (prod. O.S.T.R.)
  16. Przeżyć to jeszcze raz (prod. O.S.T.R.)
  17. Mówiłaś mi... (prod. O.S.T.R.)
  18. To mamy w myśli (prod. O.S.T.R.)
  19. Big Money On The Table (feat. Reps, Cadillac Dale) (prod. O.S.T.R.)
  20. Wszystko co na górze (prod. O.S.T.R.)
  21. Ja tu tylko sprzątam (prod. O.S.T.R.)
  22. Jestem tylko dzieckiem (feat. Dan Fresh, El Da Sensei) (The Returners Remix)
CD 2
  1. Introgliceryna część 1 (Instrumental)
  2. Introgliceryna część 2 (Instrumental)
  3. Zamach na Ostrego część 1 (Instrumental)
  4. Zamach na Ostrego część 2 (Instrumental)
  5. Rap droższy od pieniędzy (Instrumental)
  6. Co by się nie działo (Instrumental)
  7. Śśśśśśśś (Instrumental)
  8. Dla tych kilku rzeczy (Instrumental)
  9. Jak nie ty, to kto? (Instrumental)
  10. Wojna o tlen (Instrumental)
  11. Ty sobie możesz (Instrumental)
  12. Keep It Classy (Instrumental)
  13. 1980 (Instrumental)
  14. To ja mam flow (wersja 2008) (Instrumental)
  15. Krótki kawałek o wolności słowa (Instrumental)
  16. Jestem tylko dzieckiem (Instrumental)
  17. Pij mleko (Instrumental)
  18. Przeżyć to jeszcze raz (Instrumental)
  19. Mówiłaś mi... (Instrumental)
  20. To mamy w myśli (Instrumental)
  21. Big Money On The Table (Instrumental)
  22. Wszystko co na górze (Instrumental)
  23. Ja tu tylko sprzątam (Instrumental)
  24. Jestem tylko dzieckiem (The Returners Remix) (Instrumental)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz