poniedziałek, 5 września 2016

Peja / Slums Attack - na legalu?

Rok wydania: 2001 (2014)
Wytwórnia: T1-Teraz
Wydanie: Reedycja 2014, 2 cd (jewel box)
Tracklista:

CD I
  1. Dla ludzi - Skit (prod. Peja)
  2. Właściwy wybór (prod. Peja, DJ Decks)
  3. Być nie mieć (feat. Wiśniowy) (prod. DJ Decks)
  4. Nie-kocham-hip-hop (prod. Peja)
  5. Kolejny stracony dzień (prod. Peja, Magiera, DJ Decks)
  6. Wos (prod. Peja, DJ Decks)
  7. I moje miasto złą sławą owiane... (feat. Doniu, Hans, Kris, Lamzaz, Liber, Medi Top Glon, Mezo, Mientha, Owal, Senne Oko, Wiśniowy) (prod. Peja)
  8. Dla frajerstwa - Skit (prod. Peja)
  9. Jest jedna rzecz (prod. Peja)
  10. Bit w bit - Skit  (prod. DJ Decks)
  11. Głucha noc (feat. Mientha, Medi Top Glon) (prod. Peja)
  12. Randori (feat. Doniu) (prod. Peja, DJ Decks)
  13. Mój rap, moja rzeczywistość (prod. Peja)
  14. O tym, co było i o tym, co jest teraz (feat. Ajsmen) (prod. Peja)
  15. Dario Invader Poland
  16. Jest jedna rzecz (prod. DJ Decks remix)
CD II
  1. Mój rap, moja rzeczywistość (Doniu radio rmx)
  2. Mój rap, moja rzeczywistość (Magiera radio rmx)
  3. Mój rap, moja rzeczywistość (LP radio rmx)
  4. Jest jedna rzecz (Mario rmx)
  5. Jest jedna rzecz (LP radio wersja)
  6. Jest jedna rzecz (LP Instrumental)
  7. Kolejny stracony dzień (Doniu radio rmx)
  8. Dotknij gdzie chcesz 2 (feat. Lamzaz)
  9. Egoiści (Peja brudny rmx)
  10. Egoiści (Peja radio rmx)
  11. Głucha noc (feat. Medi Top Glon) (Live)
  12. Jedna jedna rzecz (Live)
  13. Mój rap, moja rzeczywistość (Live)
  14. Jest jedna rzecz (Video)
  15. Mój rap, moja rzeczywistość (Video)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz