poniedziałek, 24 października 2016

Młody M - kronika II: Siła charakteru

Rok wydania: 2011
Wytwórnia: Step Records.
Wydanie: I, 1 cd (digipack)
Tracklista:
  1. Modlitwa o pogodę ducha (prod. Egol)
  2. Na scenie (prod. Radonis)
  3. M znów idzie (feat. Justyna Kuśmierczyk) (prod. JH)
  4. Chcemy wygrać II (feat. Chada, Rastamaniek) (prod. Manifest)
  5. Kiedyś to widziałem inaczej (prod. RX)
  6. Będzie dobrze (feat. Insert, Głowa) (prod. $wir)
  7. Nasze ulice (feat. Justyna Kuśmierczyk) (prod. Zbylu)
  8. Gdyby świat był mój (feat. Hukos) (prod. DonDe)
  9. Wybacz (feat. Insert, Rudy MRW) (prod. Wuka)
  10. Ciężki pieniądz (prod. Michus, Radonis)
  11. Wizje (prod. Zbylu)
  12. Uciec (feat. Justyna Kuśmierczyk) (prod. Zbylu)
  13. Możesz nie rozumieć (feat. Temex, Poszwixxx) (prod. Manifest)
  14. Tacy sami (feat. Paweł Folcik) (prod. Radonis)
  15. Rachunek sumienia (feat. HGO) (prod. Kaszpir)
  16. Nikt mi tego nie dał, nikt mi tego nie zabierze (feat. Słoń) (prod. DonDe)
  17. Daj mi tylko bit (prod. $wir)
  18. Ostatnie starcie (feat. Onar, Temek) (prod. Radonis)
  19. Jestem hardkorem (prod. JH)
  20. Tej nocy (feat. Rudy MRW) (prod. Kolso)
  21. Stary styl (feat. $wir, Krowa) (prod. Krowa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz