sobota, 16 kwietnia 2022

2 0 2 1 - Podsumowanie

Tak o to wygląda moje podsumowanie roku 2021 w Polsce. Podzieliłem wszystko jak zwykle na dwa półrocza oraz dodałem kilka innych wyróżnień. Odnośnie ulubionych kawałków to zapraszam do playlisty poniżej.

 TOP Album I półrocze
  1. Avi x Louis Villain - Akademia Sztuk Pięknych
  2. Sarius - Antihype2
  3. Bisz x Kosa - Blady Król
  4. Kukon x Julia Mikuła - Dramat.
  5. Sobel - Pułapka Na Motyle
  6. OKI x Igi x Otso - OIO
  7. PRO8L3M - Fight Club
  8. Lowpass - Lowpass
  9. Miszel - W Stronę Światła
  10. Indahouse - Indamixtape

TOP Album II półrocze

  1. Opał x Gibbs - Połączenia
  2. Sokół - NIC.
  3. BDF Represent
  4. DeNekstBest Mixtape 2
  5. Białas - Murem Za Bonusem
  6. Gibbs - Czarno Na Białym
  7. Onar - Achtung
  8. Szczyl - Polska Floryda
  9. Ten Typ Mes - Hello Baby
  10. Ero - Eroizm

Płyta roku: Avi x Louis Villain - Akademia Sztuk Pięknych

Odkrycie roku:

  1. Szczyl
  2. Miszel

Grupa roku: 

  1. Brain Dead Familia
  2. OIO
  3. Indahouse

Największe rozczarowanie:

  1. Białas x White 2115

Debiut roku:

  1. Sobel - Pułapka Na Motyle
  2. Szczyl - Polska Floryda 
Zapraszam do posłuchania utworzonej przeze mnie playlisty
 
 
zawierającą najfajniejsze wg mnie utwory tego roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz