poniedziałek, 29 stycznia 2018

2cztery7 - Funk dla smaku

Rok wydania: 2005
Wytwórnia: Embargo Nagrania
Wydanie: I, 1 cd (jewel box)
Tracklista:
  1. Intro (feat. Jan Nowicki)
  2. Nie potrzeba mi wiele (feat. Emil Blef) (prod. Ten Typ Mes)
  3. Taakie Panie... (prod. Ten Typ Mes)
  4. Gdzie wtedy byłeś? (feat. Dizkret) (prod. Pat Patent)
  5. Dwa, Cztery, Siedem (feat. Trish) (prod. Ten Typ Mes)
  6. Bez przemęczenia (Wolny zawód) (feat. Magda Kujawska) (prod. Scoop)
  7. Długo czekałem (prod. Święty)
  8. Zmarnowane dni/Zyskane szanse (feat. Magda Kujawska) (prod. Ten Typ Mes)
  9. Na co ci używki (prod. Praktik)
  10. Skąd mogłem wiedzieć? (prod. Ten Typ Mes)
  11. To byłem ja (feat. Magda Kujawska) (prod. Scoop)
  12. Błędne sugestie (prod. Ten Typ Mes)
  13. Uchyl szybę (feat. Lerek) (prod. Ten Typ Mes)
  14. Mamoo (prod. Ten Typ Mes)
  15. Nie mogą nas rozdzielić (feat. Magda Kujawska) (prod. Ten Typ Mes)
  16. Wiem co ci dać (prod. Kociołek)
  17. To już czas (prod. Kociołek)
  18. Zwykle nie rapują, ale... (feat. DJ Romek, Kociołek, Mormon, Noon) (prod. Numer Raz)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz