sobota, 31 marca 2018

2017

Tak o to wygląda moje podsumowanie roku 2017 w Polsce. Podzieliłem wszystko jak zwykle na dwa półrocza oraz wyróżnienie jednej płyty jako best of the best. Odnośnie ulubionych kawałków to liczy się zasada - jeden album = jeden track. Kolejność nie ma większego znaczenia.

TOP Album I półrocze
  1. Quebonafide - Egzotyka (+EPki)
  2. Zero - Ja to ktoś inny 
  3. Guzior - Evil Twin
  4. Bedoes x Kubi Producent - Aby śmierć miała znaczenie
  5. Te-Tris - Tristape
  6. Wac Toja - High Quality
  7. Sarius - CzaseM Ep
  8. Dwa Sławy - Dandys Flow
  9. Kuban - Myślisz jeszcze?!
  10. Kobik - Sygnatura

TOP Album II półrocze
  1. Sarius - Antihype
  2. W.E.N.A. - Niepamięć
  3. PlanBe - Insomnia
  4. Beeres - Sezon 1
  5. Paluch - Złota owca
  6. Białas x Lanek - POLON
  7. Emes Milligan - Self-Made Man
  8. Te-Tris x SoSpecial - Specialite EP
  9. Deys - Tape of the ninja
  10. Otsochodzi - Nowy kolor
Płyta roku: Sarius - Antihype

TOP Tracki 
1. W.E.N.A. - ten stan (feat. PlanBe)
2. Otsochodzi - nie, nie
3. Paluch - kontrola jakości (feat. Szpaku)
4. Emes Milligan - atom
5. Sarius - wiosna
6. Pater, Lelon, Łagu, Szulinio, Vae Vistic - kwestia czasu
7. Dan x Profeat x Dead Baron - Palewave
8. PlanBe - sam
9. Deys - banksy flow (feat. Zero)
10. Quebonafide - kawa i xanax (feat. PlanBe)
11. Wac Toja - klej
12. Hades - tylko ty
13. PlanBe - kolor (feat. Smolasty)
14. Bedoes, White, Kuqe, Flexxy - parkometr
15. Kuban - było, nie minęło
16. Te-Tris - po swojemu
17. Jan-rapowanie x Szpaku - niech to usłyszą
18. Bedoes x Kubi Producent - napad
19. Zero - palę...
20. Beeres - czas

Wyróżniłem 20 świetnych numerów ale zdaję sobie sprawę, że na pewno brakuje tu nie jednego świetnego utworu. W tym wypadku zapraszam do posłuchania utworzonej przeze mnie playlisty
zawierającą najfajniejsze wg mnie utwory tego roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz