sobota, 12 stycznia 2019

2 0 1 8

Tak o to wygląda moje podsumowanie roku 2018 w Polsce. Podzieliłem wszystko jak zwykle na dwa półrocza oraz wyróżnienie jednej płyty jako best of the best. Odnośnie ulubionych kawałków to zapraszam do playlisty poniżej.

 TOP Album I półrocze
  1. Guzior - Evil_Things
  2. Gedz - 247365
  3. Szpaku x 2K - BORuto
  4. Dwa Sławy - Coś Przerywa
  5. Jan-rapowanie x Nocny - Nocna Zmjana
  6. Eripe - Serial Killers + Serial Chiller EP
  7. PRO8L3M - Ground Zero Mixtape
  8. Taconafide - SOMA 0,5 mg + 0,25 mg EP
  9. Ten Typ Mes - Rapersampler
  10. Zero - Nascar Inn

  TOP Album II półrocze
  1. Szpaku - Atypowy
  2. Sarius - Wszystko Co Złe
  3. Deys - Oczka
  4. White 2115 - Rockstar
  5. Tuzza - Fino Alla Fine
  6. Zeamsone - 777
  7. Kartky - Black Magiic
  8. Paluch - Czerwony Dywan
  9. Włodi - Osad
  10. Szopeen - Od początku
Płyta roku: Szpaku - Atypowy

 Wyróżniłem 20 świetnych numerów ale zdaję sobie sprawę, że na pewno brakuje tu nie jednego świetnego utworu. W tym wypadku zapraszam do posłuchania utworzonej przeze mnie playlisty
 YouTube - ..:: TOP100 2k18 ::.. 
zawierającą najfajniejsze wg mnie utwory tego roku.
(w tworzeniu - link niebawem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz