niedziela, 1 grudnia 2019

Chada - Proceder: Żyj aż do bólu (soundtrack)

Rok wydania: 2019
Wytwórnia: Step Records
Wydanie: I, 2 cd (digipack), LTD + Plakat
Tracklista:
CD #1
  1. Kartki i myśli
  2. Jest nas dwóch (feat. Pezet)
  3. Fundament (feat. Heavy Mental)
  4. Nie jestem wzorem świętości
  5. Żyć aż do bólu
  6. Proceder (feat. Mafatih, AK-47)
  7. Ślepa uliczka
  8. Na tych osiedlach
  9. Manewry miłosne (feat. Bezczel, Zbuku)
  10. Chada puszcza w miasto solo
  11. Kiedy jak nie dziś
  12. Mój własny porządek (feat. Zbuku)
  13. Tego nie da się naprawić (feat. Hades, Zbuku)
  14. Od apelu do apelu
  15. Dranie tak mają (feat. Hukos, Sitek, B.R.O.)
  16. Niesiemy prawdę (feat. Hukos, Sitek, Pezet, Pih, Donguralesko, Jarecki)
  17. Na tych osiedlach 2
  18. Dla mojej ferajny (feat. Ero)
CD #2
  1. Styl najświeższego sortu
  2. Obrachunek moralny (feat. Ten Typ Mes)
  3. Nie zatrzyma mnie nikt (feat. Rytmus)
  4. Na głębokiej wodzie
  5. Nie zabieraj mnie stąd (feat. Kinga Kielich)
  6. Osiedla samobójców
  7. Ulica ściany płaczu (feat. Mafatih)
  8. Rap najlepszej marki (feat. Małolat)
  9. Raport z rejonu
  10. Szukajcie aż znajdziecie
  11. Pod koniec (feat. Helena)
  12. Ukryty anioł
  13. Innego życia nie znam
  14. Z potrzeby serca
  15. Najlepszy towar
  16. Brat bratu bratem (feat. Bezczel, Zbuku)
  17. Pomyślności
  18. Żyć aż do bólu (Bezczel remix)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz