niedziela, 24 maja 2020

Matek - Płyta Matka (LTD)

Rok wydania: 2018
Wytwórnia: StoproRap
Wydanie: I, 3 cd (digipack), LTD + ReMatek + Autograf
Tracklista:
CD #1
  1. Śpij spokojnie... (R.I.P. Orzeu)
  2. Orzeu - Ilu z was (Archive 2013)
  3. Bonson - Puzzle
  4. Pih x Meksyk (Co zrobisz jak nic nie zrobisz) - Spokój mnie martwi
  5. Łuszy - Nauczę cię płakać
  6. Flojd - W cieniu
  7. Mroku - Cały zły
  8. Błaszczu - Bagaż
  9. Planet ANM - Player unknown
  10. Patokalipsa - Krew i wino
  11. KPSN - Jutro będzie lepiej
  12. Cywinsky - Złamane skrzydła
CD #2
  1. Bonson, Sobota, PMM, Major SPZ - Raz się wygrywa ...a raz się przegrywa
  2. Maxim, Hukos - Chciałem być
  3. Flint - D_R_SŁ_ŚĆ
  4. Cira - Zatruta czekolada
  5. Smoku, Hyziu, Tymi Tyms, Bartas, Jimy, Gierba - Szczecińskie podziemie
  6. Rover - Pomiędzy
  7. Zelo, Sobota - Być i mieć
  8. TMK aka Piekielny - Siemanko Matek
  9. TKZetor - Nie mam czego się bać
  10. PMM - Tak jak jest
  11. Troya - Turbulencje
  12. VNM - Limit
CD #3
  1. Puzzle (Instrumental)
  2. Spokój mnie martwi (Instrumental)
  3. Nauczę cię płakać (Instrumental)
  4. W cieniu (Instrumental)
  5. Player unknown (Instrumental)
  6. Krew i wino (Instrumental)
  7. Jutro będzie lepiej (Instrumental)
  8. Złamane skrzydła (Instrumental)
  9. Raz się wygrywa a raz się przegrywa (Instrumental)
  10. Chciałem być (Instrumental)
  11. D_R_SŁ_ŚĆ (Instrumental) 
  12. Szczecińskie podziemie (Instrumental)
  13. Pomiędzy (Instrumental)
  14. Być i mieć (Instrumental)
  15. Nie mam czego się bać (Instrumental)
  16. Tak jak jest (Instrumental)
  17. Turbulencje (Instrumental)
  18. Limit (Instrumental)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz